Pomysły

Nowy pomysł

Dodanie przycisku "WYKONAJ PONOWNIE" dla przelewów wykonanych wczesniej (w "szczegółach transakcji")

W przelewach odrzuconych po kliknięciu na konkretnym przelewie odrzuconym widać przycisk "Wykonaj ponownie". Taki sam przycisk przydałby się również w normalnej historii rachunku, po kliknięciu konkretnej operacji przelewu wychodzącego w oknie "Szczegóły operacji". Bardzo ułatwiłoby to wykonywanie przelewów, które powtarza się co jakiś czas, np. przelew konkretnej stałej opłaty abonamentowej, która ma jakąś stałą kwotę z jakimiś groszami i długi skomplikowany opis przelewu. Jednym kliknięciem moglibyśmy te dane z poprzedniej transakcji wrzucić do pól edycji nowego przelewu - bardzo przyspieszyłoby to wykonywanie przelewów, zwłaszcza gdy się jest w podróży, albo gdy korzysta się z komórki do wysłania przelewu i pisanie długich opisów, kopiowanie, wklejanie itp. jest bardzo uciążliwe.


Interaktywna obsługa klienta online

Za granicą stosuje się już systemy do co-surfingu, które działają w ramach konta bankowego. W przypadku problemu na koncie klient za pomocą specjalnego przycisku łączy się z BOK (w tym przypadku mlinią) przekazuje kod jaki mu się wyświetla na stronie. Po wpisaniu go w system, obsługujący nas specjalista widzi nasze konto internetowe(obsługa klienta widzi tą sama stronę co klient, tylko z ukrytymi danymi ściśle strzeżonymi tj. Nr konta, stan środków czy kwoty). Pani z BOK ma własny kursor, którym pokazuje jaki błąd popełniliśmy, może pomóc w wypełnianiu formularza, wstawiać notatki czy rysować po stronie, co ułatwia zrozumienie gdzie pojawił się błąd i w jaki sposób go wyeliminować. Skoro w mojej miejscowości nie macie oddziału to może chociaż lepsze wsparcie online?


Karty debetowe dla firm w wnioskach w serwisie transakcyjnym

Brakuje w wnioskach w serwisie transakcyjnym jest mozliwosc zamowienia tylko przez mlinie


licznik transakcji kartą kredytową

Proponuję wprowadzenie w/wym licznika do systemu transakcyjnego i/lub do miesięcznego zestawienia transakcji w cyklu rocznym. Dodatkowo powinien być podany sumaryczny wolumen transakcji bezgotówkowych od ostatniej rocznicy wznowienia karty.
Wszystko to po to, aby łatwo kontrolować, czy i w jakim stopniu spełnia się warunki zwolnienia z opłaty rocznej za kartę kredytową.
Dodam, że takie usprawnienia są w Polbanku EFG i Banku Millenium.

k


Zlecenie STOP PROFIT eMakler

Jest jakiś szatański powód dla którego eMakler nie dysponuje takim rodzajem zlecenia ?
Jeśli nie, to zgłaszam prośbę o takowe.


Program mBank offline

Witam
pomyślałem sobie, że może warto by pomyśleć nad jakimś programem desktopowym do obsługi mKonta. Coś na wzór aplikacji biznesowych, ale skromniejsze.
* Powiadamianie z przychodzącym przelewie ( synchronizacja stanu co zadany interwał czasu )
* historia
* możliwość podpięcia pod (zdefiniowaną) bramkę sms
* (...)


Verified by VISA i MasterCard Secure Code

Proponuję aby internetowe płatności kartą były zatwierdzane dodatkowym hasłem, ustalonym przez klienta lub przesyłanym na telefon. Sklep lub operator płatności przekierowywałaby klienta na specjalną stronę mBanku, na której klient dokańczałby transakcję. Co wy na to?


Limity dla transakcji zbliżeniowych

Obecnie można ustawić limit ogólny dla transakcji bezgotówkowych, z wyszczególnieniem tylko na korespondencyjn­e, telefoniczne i internetowe. Przydałaby się jeszcze jedna pozycja: "Transakcje zbliżeniowe". Jako że takie płatności nie wymagają podawania PIN-u, wielu klientów zapewne chciałoby ustawić niższy limit lub nawet wyłączyć ten rodzaj płatności (ustawiając limit na zero).


Dodać na stronie mbanku zakładke emerytura

Przerobić strone tak aby w serwisie transakcyjnym było tak samo jak na stronie mbanku by było łatwiej znalesc poszczegolne dostepne produkty


Karty debetowe do kont walutowych

Wprowadzić karty do wszystkich kont walutowych a nie jak jest teraz ze tylko sa 2 !!!!!


KK

Warto wysyłać powiadomienia sms o wysłaniu karty kredytowej czy płatniczej do osób co czekają na to.


wyciągi na e-mail

Czy nie można by było dostawać wyciągów (zestawień operacji za miesiąc) na stronie komunikatów danego konta, lub do pobrania w postaci linku na stronie komunikatów? Skrzynki pocztowe na różnych serwerach nie dają gwarancji że ktoś tego nie podejrzy, szczególnie w tekście jawnym.


Konto dla dzieci

Warto byloby stworzyc konto dla dzieci ponizej 13 r. zycia. Konto ktorym zarządzał by rodzic, nie dziecko. Mysle ze to dobra inwestycja w przyszlosc dziecka. Na te konto mozna by bylo wplacac pieniadze, ale nie mozna ich bedzie wyplacic. Tylko dziecko po osiagnieciu odpowiedniego wieku mogloby wyjac oszczednosci, np po osiagnieciu 13 albo 16 lat.
Na pewno myslicie sobie dlaczego nie mozna oszczedzac dla dziecka na wlasnym koncie, otoz nie mozna, te srodki zawsze kusza aby je wyciagnac. Konto z ktorego nie mozna wybrac i z imieniem dziecka bedzie motywowalo do oszczedzania i przede wszystkim srodki widocznie beda wzrastac.


Notowania mobilne IPAD2

wprowadzidz jak najszybciej ten program na ipady i iphony


blog nowego mBanku do poprawy

Wiem,że nowy mBank uruchomią w przyszłym roku ale uważam że wpisy na nich nie mają żadnego związku z tym projektem. Proszę zmienić blog tak aby informowal o postępach.


Hybrydowa karta płatnicza (debet + kredyt)

Czy nie moglibyśmy mieć jedną uniwersalną kartę płatniczą, która służyłaby zarówno jako karta debetowa, jak i karta kredytowa? Mamy coraz więcej kart w naszym portfelu i PIN-ów w głowie. Czy nie czas na pomysły na wychudzenie naszych portfelów o niepotrzebny plastik i odciążenie naszych głów od zbędnych kodów 4-cyfrowych?

Pomysł polega na połączeniu w jednej karcie funkcji debetu oraz kredytu. W pierwotnym wariancie mogłoby to wyglądać następująco: w bankomacie na ekranie pojawiłoby się pytanie, czy kwota ma zostać wypłacona bezpośrednio z konta (debet) czy z limitu kredytowego (kredyt). Natomiast przy płaceniu karta miałaby charakter kredytowy.

W docelowym wariancie można by było umożliwić wybór płatności kredytem czy debetem w momencie dokonywania płatności (taka funkcjonalność istnieje w niektórych innych krajach). Wymagałoby to zaprogramowania na nowo terminali POS lub wprowadzenia nowych.


Zalety dla Klienta: mniej kart, mniej PIN-ów.
Zaleta dla Banku: być pierwszym bankiem na rynku polskim oferującym innowacyjne oraz wygodne dla Klienta rozwiązania.


Nowe funkcje bankomatów.

Chciałbym, aby każdy użytkownik mógł internetowo ustawić swój pulpit, który wyświetla się w oknie bankomatu. Każdy dopasuje sobie odpowiednie funkcje, z których najczęściej korzysta( np. sumy które najczęściej wypłaca, opcje wartości które mają być na wydruku), kolor tła, ew. ikonki. Wszystkie ustawienia dostępne byłyby przy logowaniu do konta elektronicznego, po podaniu NIKu i PINu.


Przelew na nie istniejący już rachunek.

Kiedy źle wpiszemy numer rachunku to nie wyślemy przelewu gdyż źle wpisane liczby nie stanowią innego nowego rachunku (chwała za to systemowi). Jednak jest możliwość zrealizowania przelewu na rachunek który już nie istnieje, a który kiedyś istniał. Z autopsji wiem że taka możliwość jest nawet po pół roku od zamknięcia rachunku i sądzę że będzie jeszcze przez długo, długo :)
Po przelaniu pieniędzy na taki rachunek nie są one dostępne dla nikogo (trafiają w próżnie) dlatego też uważam to za problem który trzeba rozwiązać.


Wyświetlanie dokładnych dat dodania pomysłu w oknie pomysłu.

Czy tylko mi podobają się enigmatyczne opisy pomysłów "dodano rok/dwa/trzy lata temu"? Jestem tu od niedawna i nie mam pojęcia kto i kiedy dodał dany pomysł. I moim zdaniem byłoby lepiej gdyby jakiś pomysł nie dostał chociaż jednej oceny i po jakimś czasie był przenoszony do próżni. Po co zaśmiecać, lepiej mieć na widoku te, które są potrzebne, a nie zbędne.


Opłaty

Podczas dokonywania niektórych czynności w serwisie transakcyjnym, powinna pojawiać się informacja, że jest ona płatna i powinniśmy to zatwierdzić. Ostatnio przez przypadek zamówiłem listę TAN (bo nie wiedziałem, co to jest :P) i zeżarło mi 9 złotych...


Komentuj z innymi

Ankieta