Pomysły

Nowy pomysł

mSaver - to Klient wskazuje konto na które odkładane są środki w ramach tej usługi

zauważyłem, że na potrzeby mSavera środki są odkładane na nowo utworzone dodatkowe konto.
mam parę różnych kont oszczędnościowych, nie chcę już dodatkowego - wolałbym wskazać na które konto pieniądze mają być odkładane.


Wnioski i dyspozycje - proponowane poprawki

3/ Wnioski i dyspozycje
a. po wejściu do sekcji wnioski - i wejściu w konkretny wniosek nie można wrócić do ekonta bez wylogowania i ponownego zalogowania (co jest nieco irytujące),
b. bez różnicy, czy Klient kliknie nazwę wniosku, czy przycisk "Wypełnij" - prowadzi to do tego samego etapu(daje to ten sam efekt), zatem pozbądźmy się "wypełnij". pozwoli to na zwężenie pola - u każdego użytkownika będzie widać więcej wniosków w pionie,


dodać ofertę ubezpieczenia OC motocykli

Ubezpieczenie OC motocykli - obecnie niedostępne, gdyby było - to chętnie bym skorzystał
(myślę, że motocyklistów popierających moją propozycję wśród Klientów mBanku jest trochę ;)


Kantor Walutowy w mbanku

Dzień dobry

Bezpieczna online wymiana walut w bankowym kantorze walutowym
(kurs walut bardzo zbliżony do kursu w kantorze, a ze względu na dojazd do kantoru i lenistwo bardziej korzystny w mbanku)
może przynieść mbankowi/multibankowi oraz jego klientom bardzo duże zyski.
Rozmawiam ze znajomymi i wielu z nich zarabiających w obcych walutach ucieka z różnych banków do A….r Banku
ze względu na wygodę korzystnej wymiany walut.
Są tam niskie marże, szeroki wybór walut oraz darmowe prowadzenie rachunków.
To z pewnością będzie dominujący sposób wymiany walut w przyszłości.

...Ja póki co daje sobie czas do końca grudnia.

Jeżeli mbank nie widzi w tym interesu niech zapyta polski rząd,
bądź spyta fachowców jak Polska łata dziurę w deficycie obrotów zagranicznych…
Proszę prześledzić jak wielki strumień dewiz wpływa na polskie konta.
Wystarczy z waszej strony mały zabieg z korzystnym kantorem walutowym a wiele osób,
w tym ja przeniosą swoje główne konta z pięknych marmurowych budynków do mbanku,
co w perspektywie wieloletniej umocni pozycję banku.
Wierzę że potraficie liczyć i nie jesteście nastawieni tylko na tak popularny w naszym kraju zysk „na wczoraj”
i wiecie o jakim potencjale kapitału tu piszę.

Mam nadzieję, że w końcu dzięki kantorowi walutowemu mbank będzie obsługiwał
moje i moich znajomych główne konto czego sobie i mbankowi życzę.


powrót do kulek na MasterCard Debit PayPass

nowy wizerunek MasterCard Debit PayPass zupełnie nie pasuje do reszty kart MasterCard w mBanku

dodatkowo delfinek był zarezerwowany dla VISY Electron

proszę więc o powrót do starego wizerunku karty - tej z kulkami, ponieważ była bardziej elegancka, a teraz mamy praktycznie dwie identyczne debetówki w mBanku (VISA Electron i MC Debit PayPass mają praktycznie identyczny wizerunek z delfinem)

kto jest za, kto przeciw? :)


Bankomat na monety

Postawcie kilka bankomatów, które oprócz banknotów będą wypłacać też monety. Jeśli jest to zbyt skomplikowane, może być bankomat z samymi monetami, w końcu tych wypłacających "sałatę" jest już pod dostatkiem! Czasami potrzeba drobnych do parkomatu lub biletomatu. Innym razem na koncie zostanie jakaś końcówka typu 8,43 zł i nie da się jej wypłacić bo najmniejszy nominał to 20 zł lub 50 zł!


Zmniejszenie białego paska z napisem "Serwis transakcyjny" na górze ekranu - (ucięcie go i ograniczenie do lewej strony) - i przesunięcie głównych danych do samej góry aktywnego okna.

Większość ekranów dzisiaj jest bardzo szerokich, panoramicznych ale za to stosunkowo krótkich w pionie. Korzystanie z mBanku często wymusza wielokrotne przewijanie ekranu w pionie. Niestety, problem ten potęguje marnujący miejsce, a nie posiadający właściwie prawie żadnej funkcji - dość wysoki biały pasek na górze okna, zawierający jedynie: logo mBanku, napis "Serwis transakcyjny" oraz link "? pomoc help". Żeby ułatwić wszystkim życie - biały pasek z nieco mniejszym logo mBanku i mniejszym napisem "Serwis transakcyjny" można ograniczyć do samego nagłówka lewej kolumny (zawierającej menu), link do pomocy można przenieść nieco niżej, na prawo od informacji o ostatnim udanym i nieudanym logowaniu - a odzyskane miejsce udostępnić dla głównych treści, które mogłyby znaleźć się sporo wyżej w oknie - zaczynając już od samej góry. Ułatwiłoby to niezmiernie choćby np. wysyłanie przelewów, gdzie przy większości popularnych rozdzielczości trzeba przewijać ekran w dół w celu kliknięcia "Dalej" a następnie w celu kliknięcia "Zatwierdź".


Dodanie przycisku "WYKONAJ PONOWNIE" dla przelewów wykonanych wczesniej (w "szczegółach transakcji")

W przelewach odrzuconych po kliknięciu na konkretnym przelewie odrzuconym widać przycisk "Wykonaj ponownie". Taki sam przycisk przydałby się również w normalnej historii rachunku, po kliknięciu konkretnej operacji przelewu wychodzącego w oknie "Szczegóły operacji". Bardzo ułatwiłoby to wykonywanie przelewów, które powtarza się co jakiś czas, np. przelew konkretnej stałej opłaty abonamentowej, która ma jakąś stałą kwotę z jakimiś groszami i długi skomplikowany opis przelewu. Jednym kliknięciem moglibyśmy te dane z poprzedniej transakcji wrzucić do pól edycji nowego przelewu - bardzo przyspieszyłoby to wykonywanie przelewów, zwłaszcza gdy się jest w podróży, albo gdy korzysta się z komórki do wysłania przelewu i pisanie długich opisów, kopiowanie, wklejanie itp. jest bardzo uciążliwe.


Interaktywna obsługa klienta online

Za granicą stosuje się już systemy do co-surfingu, które działają w ramach konta bankowego. W przypadku problemu na koncie klient za pomocą specjalnego przycisku łączy się z BOK (w tym przypadku mlinią) przekazuje kod jaki mu się wyświetla na stronie. Po wpisaniu go w system, obsługujący nas specjalista widzi nasze konto internetowe(obsługa klienta widzi tą sama stronę co klient, tylko z ukrytymi danymi ściśle strzeżonymi tj. Nr konta, stan środków czy kwoty). Pani z BOK ma własny kursor, którym pokazuje jaki błąd popełniliśmy, może pomóc w wypełnianiu formularza, wstawiać notatki czy rysować po stronie, co ułatwia zrozumienie gdzie pojawił się błąd i w jaki sposób go wyeliminować. Skoro w mojej miejscowości nie macie oddziału to może chociaż lepsze wsparcie online?


Karty debetowe dla firm w wnioskach w serwisie transakcyjnym

Brakuje w wnioskach w serwisie transakcyjnym jest mozliwosc zamowienia tylko przez mlinie


licznik transakcji kartą kredytową

Proponuję wprowadzenie w/wym licznika do systemu transakcyjnego i/lub do miesięcznego zestawienia transakcji w cyklu rocznym. Dodatkowo powinien być podany sumaryczny wolumen transakcji bezgotówkowych od ostatniej rocznicy wznowienia karty.
Wszystko to po to, aby łatwo kontrolować, czy i w jakim stopniu spełnia się warunki zwolnienia z opłaty rocznej za kartę kredytową.
Dodam, że takie usprawnienia są w Polbanku EFG i Banku Millenium.

k


Zlecenie STOP PROFIT eMakler

Jest jakiś szatański powód dla którego eMakler nie dysponuje takim rodzajem zlecenia ?
Jeśli nie, to zgłaszam prośbę o takowe.


Program mBank offline

Witam
pomyślałem sobie, że może warto by pomyśleć nad jakimś programem desktopowym do obsługi mKonta. Coś na wzór aplikacji biznesowych, ale skromniejsze.
* Powiadamianie z przychodzącym przelewie ( synchronizacja stanu co zadany interwał czasu )
* historia
* możliwość podpięcia pod (zdefiniowaną) bramkę sms
* (...)


Verified by VISA i MasterCard Secure Code

Proponuję aby internetowe płatności kartą były zatwierdzane dodatkowym hasłem, ustalonym przez klienta lub przesyłanym na telefon. Sklep lub operator płatności przekierowywałaby klienta na specjalną stronę mBanku, na której klient dokańczałby transakcję. Co wy na to?


Limity dla transakcji zbliżeniowych

Obecnie można ustawić limit ogólny dla transakcji bezgotówkowych, z wyszczególnieniem tylko na korespondencyjn­e, telefoniczne i internetowe. Przydałaby się jeszcze jedna pozycja: "Transakcje zbliżeniowe". Jako że takie płatności nie wymagają podawania PIN-u, wielu klientów zapewne chciałoby ustawić niższy limit lub nawet wyłączyć ten rodzaj płatności (ustawiając limit na zero).


Dodać na stronie mbanku zakładke emerytura

Przerobić strone tak aby w serwisie transakcyjnym było tak samo jak na stronie mbanku by było łatwiej znalesc poszczegolne dostepne produkty


Karty debetowe do kont walutowych

Wprowadzić karty do wszystkich kont walutowych a nie jak jest teraz ze tylko sa 2 !!!!!


KK

Warto wysyłać powiadomienia sms o wysłaniu karty kredytowej czy płatniczej do osób co czekają na to.


wyciągi na e-mail

Czy nie można by było dostawać wyciągów (zestawień operacji za miesiąc) na stronie komunikatów danego konta, lub do pobrania w postaci linku na stronie komunikatów? Skrzynki pocztowe na różnych serwerach nie dają gwarancji że ktoś tego nie podejrzy, szczególnie w tekście jawnym.


Konto dla dzieci

Warto byloby stworzyc konto dla dzieci ponizej 13 r. zycia. Konto ktorym zarządzał by rodzic, nie dziecko. Mysle ze to dobra inwestycja w przyszlosc dziecka. Na te konto mozna by bylo wplacac pieniadze, ale nie mozna ich bedzie wyplacic. Tylko dziecko po osiagnieciu odpowiedniego wieku mogloby wyjac oszczednosci, np po osiagnieciu 13 albo 16 lat.
Na pewno myslicie sobie dlaczego nie mozna oszczedzac dla dziecka na wlasnym koncie, otoz nie mozna, te srodki zawsze kusza aby je wyciagnac. Konto z ktorego nie mozna wybrac i z imieniem dziecka bedzie motywowalo do oszczedzania i przede wszystkim srodki widocznie beda wzrastac.


Komentuj z innymi

Ankieta